pondělí 3. března 2008

vyšívaný náhrdelník..


Konečně!!!! Moje několikaměsíční práce je u konce....:-) před časem jsem jedné paní slíbila vyšít náhrdelník k divadelnímu kostýmu.... Dlouho jsem neměla inspiraci, všechny nakreslené návrhy letěly do koše, pořád se mi nic nelíbilo.. nakonec jsem to vzdala a usoudila, že se prostě budu řídit momentální náladou, korálky, které mi padnou pod ruku a vzorem výšivky....některé motivy byly ušity v ruce (znatelné trojúhelníky po stranách) a dodatečně našity, většina náhrdelníku je vyšita přímo na látku (dvojitý vyztužený organtýn) - zejména centrální motiv. Náhrdelník je podložený nažehlovacím vlizelínem.... co na něj říkáte????

3 komentáře:

Katerin řekl(a)...

Bomba!!!

TH řekl(a)...

Je fantastický!!!!! Koukám na monitor a žasnu!!!!

vrba řekl(a)...

Jenom tiše zírám. Je nádherný. Myslela jsem, že už nemůžeš být lepší, ale mýlila jsem se.